Την ίδια ώρα που γιατροί, εκπαιδευτικοί και καλλιτέχνες βρίσκονται στο δρόμο διαμαρτυρόμενοι για τις ελλείψεις και την οικονομική ασφυξία και την ίδια ώρα που δεν έχουν κοπάσει οι αντιδράσεις που προκάλεσε η λίστα Πέτσα με τα 20 εκατομμύρια ευρώ στα ΜΜΕ για τον κορωνοϊό, η κυβέρνηση προχωρά σε νέο δωράκι προς τα media.
Σε άσχετο σχέδιο νόμου, αυτό με τα μέτρα για τους πλημμυροπαθείς, πέρασε διάταξη που προβλέπει απευθείας αναθέσεις για τη νέα ενημερωτική καμπάνια που βρίσκεται προ των πυλών για τον κορωνοϊό, όπως αναφέρει η “Αυγή”.
Το σχέδιο νόμου που κατατέθηκε αιφνιδιαστικά τα μεσάνυχτα, δίνει τη δυνατότητα για απευθείας αναθέσεις υπηρεσιών επικοινωνίας, κατά παρέκκλιση των κείμενων διατάξεων, για την ενημέρωση του κοινού για τον κορωνοιό.
Με άλλη ρύθμιση του νομοσχεδίου χορηγείται προσαυξημενη έκπτωση για διαφημιστικές δαπάνες. Σύμφωνα με το άρθρο 8, η διαφημιστική δαπάνη εκπίπτει προσαυξημενη από τα ακαθάριστα έσοδα των επιχειρήσεων κατά 100% το 2020 και 60% το 2021.
«Παρά τις μεγάλες αντιδράσεις η κυβέρνηση δεν πτοήθηκε»
Τη νέα «λίστα Πέτσα» που κατέθεσε η κυβέρνηση με τη μορφή του κατεπείγοντος στο νομοσχέδιο για την αποκατάσταση των ζημιών από τον Ιανό καταγγέλλει σε ανάρτησή του ο Μάριος Κάτσης, τομεάρχης Ψηφιακής Διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ. Παρά τις μεγάλες αντιδράσεις που ξεσήκωσε η περίφημη «λίστα Πέτσα», όταν η κυβέρνηση στην αρχή της πανδημίας μοίρασε 20 εκατ. ευρώ για τις καμπάνιες, δεν πτοήθηκε και πάλι φέρνει νέα λίστα «χωρίς κριτήρια» σημειώνει ο βουλευτής.
Σύμφωνα επίσης με το documentonews.gr, μπροστά στη δραματική επιδείνωση της κατάστασης σε όλα τα μέτωπα προσπαθεί σε πλήρη αδιαφάνεια να χρηματοδοτήσει για μια ακόμη φορά τους φιλικούς της εκδότες και μεγαλοεπιχειρηματίες.
Η κατάσταση στην Ελλάδα στα μέτωπα της οικονομίας και του κορονοϊού επιδεινώνεται συνεχώς μέρα με την ημέρα, τόσο που πλέον ακόμη και τα φιλοκυβερνητικά Μέσα Ενημέρωσης δεν μπορούν να κρύψουν την πραγματικότητα, όσο και να το επιθυμούν.
Η δραματική αύξηση των κρουσμάτων κορονοϊού, η έλλειψη ΜΕΘ, οι καταστροφές από τον Ιανό στη Θεσσαλία, τα οικονομικά στοιχεία που δημοσιεύονται καθημερινά και δείχνουν συνεχή επιδείνωση της οικονομίας προκαλούν έντονη δυσφορία ακόμη και στους πιο φανατικούς υποστηρικτές της κυβέρνησης Μητσοτάκη.
Το Μέγαρο Μαξίμου μπροστά στη λαίλαπα που έχει προκαλέσει η πολιτική του, νομοθετεί νέες ειδικές εκστρατείες ενημέρωσης, δηλαδή «λίστα Πέτσα Νο2», στη προσπάθεια του να «ταΐσει» τα Μέσα Ενημέρωσης, μήπως και πετύχει την αποσιώπηση για μια ακόμη φορά της ζοφερής πραγματικότητας.
Με το νομοσχέδιο «Επείγουσες ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των καταστροφικών συνεπειών από την πορεία του μεσογειακού κυκλώνα «Ιανός», περαιτέρω μέτρα για την αντιμετώπιση των συνεχιζόμενων συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού COVID 19 και άλλες κατεπείγουσες διατάξεις»που κατέθεσε το βράδυ της Τετάρτης στη Βουλή δρομολογεί με κατεπείγουσες διαδικασίες που τις δικαιολογεί λόγω της επιδείνωσης της πανδημίας του κορονοϊού νέα χρηματοδότηση του Τύπου με παρέκκλιση μάλιστα όλων των διαφανών διαδικασιών.
Όμως για να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τα φιλοκυβερνητικά Μέσα Ενημέρωσης αλλά και να προσφέρει ταυτόχρονα δώρα στις μεγάλες επιχειρήσεις σε άλλο άρθρο του στο νομοσχέδιο προβλέπει πως η διαφημιστική δαπάνη θα εκπίπτει, υπό προϋποθέσεις, προσαυξημένη από τα ακαθάριστα έσοδα των επιχειρήσεων κατά ποσοστό 100% για το φορολογικό έτος 2020 και κατά 60% για το φορολογικό έτος 2021.
Η αιτιολόγηση της συγκεκριμένης διάταξης εμπεριέχει πλήρη εμπαιγμό της κυβέρνησης Μητσοτάκη προς τους μικρομεσαίους και κικρούς επιχειρηματίες που έχουν πληγεί ανεπανόρθωτα από την οικονομική της πολιτική, καθώς πέρα από τη δυνατότητα που παρέχει, όπως αναφέρει,ακόμη και στις μικρές επιχειρήσεις να πραγματοποιήσουν διαφημιστικές δαπάνες συνεπάγεται την τόνωση της κατανάλωσης και ως εκ τούτου την ενίσχυση του εμπορίου, την αύξηση του τζίρου των επιχειρήσεων, οι οποίες πλήττονται ιδιαιτέρως λόγω της πανδημίας του COV1D-19 και τη διατήρηση των θέσεων εργασίας.
Τέτοια κοροϊδία μόνο οι «άριστοι» του Κυριάκου θα μπορέσουν να στήσουν. Την ώρα που το μεγαλύτερο ποσοστό του επιχειρηματικού κόσμου αδυνατεί να διαχειριστεί την καθημερινότητα και βλέπει με τρόμο το άμεσο μέλλον του, η κυβέρνηση Μητσοτάκη τον προτρέπει να διαφημιστεί στα φιλικά της Μέσα, προσφέροντας φορολογικές εκπτώσεις, οι οποίες ουσιαστικά απευθύνονται μόνο στις μεγάλες και πολύ μεγάλες επιχειρήσεις που διαθέτουν ρευστότητα.
Με τον πονηρό αυτό τρόπο προσφέρει τα δωράκια της και στους προστάτες της και στους χρηματοδότες της.